jom baca

Thursday, January 19, 2012

TOYLET: GAME UNTUK ORANG LELAKI DALAM JAMBAN


Jepun memang kaya dengan teknologi. Syarikat permainan video terkemuka jepun, SEGA telah memperkenalkan satu permainan video khusus untuk orang lelaki. Permainan ini hanya terdapat di tandas saja. Jangan fikir yang bukan-bukan tau. Ia diberi nama TOYLET. 

Permainan ini menguji berapa kuat pancutan seseorang itu, lawak kan!!! Bahtera hidup pun gelak guling-guling. Terdapat skrin LCD di atas tempat membuang tu.Pemain boleh memilih permainan yang mereka nak cuba Ada 4 jenis permainan yang boleh dipilih oleh pemain iaitu Mannekin Pis, ia menguji berapa "power" anda kencing, hahahaha. Kedua, Graffiti Eraser, pemain boleh memadamkan kesan cat dari pelbagai sudut. Ketiga, The Northern Wind, The Sun and Me.Pemain bermain sebagai angin, meniup skirt gadis, lagi kuat pancutan, lagi tinggi skirt tu terangkat...hampeh!!

Yang terakhir, Battle!! Milk From Nose, ia merupakan "multiplayer" games, di mana pemain cuba mengatasi pemain sebelum mereka.

Tapi ia bukan sekadar permainan video sahaja, Tpylet juga memaparkan iklan-iklan. jadi sambil mumbuang hajat tu, bolehlah kita layan iklan tu..
 Jom kita layan video TOYLET kat bawah..


No comments: